Øk salget i butikken ved å ha full kontroll over prøverommene.
Gateway tilbyr en prøveromsløsning som er tilpasset både butikkpersonalet og kundene. Med digital oversikt over bruken av prøverommene i butikken vet både kundene og personalet når et prøverom er ledig. Butikkpersonalet kan assistere til riktig tid, og kunden får hjelpen og ekspertisen som er nødvendig for et vellykket besøk og kjøp.
Varslinger via skjerm, mobil, nettbrett eller smartklokke.
Man kan se på flere måter om et rom er ledig eller opptatt. Ved å plassere en skjerm ved køen til prøverommet, kan kundene få rask oversikt over ledige rom. I prøverommene finnes det også en assistanseknapp som kunden kan trykke på for å varsle personalet ved behov for hjelp. Personalet kan se varslingene på en skjerm, en Android-telefon eller et nettbrett.
Diskré, enkel sensor i prøverommet.
StoreAssist har en flott, diskré design som delvis kan tilpasses etter dine ønsker om farge og mønster, og passer enkelt inn i omgivelsene i prøverommet.
Produktene er ekstra velegnet for:
Butikker med mange prøverom– Som ønsker å optimere bruken av prøverommene og effektivisere køen.
High-End butikker – Som vil tilby enda litt bedre service.
Undertøysbutikker – Eller andre butikker med følsomme produkter, som ønsker å gi kundene mulighet for å kontakte personalet på en enkel måte for rask assistanse.
Økt salg
Assister kunden når behovet er størst. Økt kundetilfredshet og oppmuntring til kjøp.
Optimering av personalet
Butikkpersonalet kan jobbe ute i butikken samtidig som de har oversikt over aktiviteten i prøverommene.
Mindre tyveri
Siden du vet når det befinner seg personer i prøverommet, reduseres risikoen for ubemerket tyveri.
Fornøyde
kunder
Kundene trenger aldri mer å føle seg glemt i prøverommet. Bedre kundeopplevelse gjennom digital visning av ledige prøverom.
Følg opp prøverommene med statistikk
Vår prøveromsassistent kan også levere verdifull statistikk over bruken av prøverommene. Statistikken kan for eksempel brukes til å planlegge bemanningen eller sammenligne butikker i en kjede.
Du stiller selv inn hvilke varslinger du vil ha, og får en automatisk e-post etter hver arbeidsdag med opplysninger om hvilke prøverom som er brukt, hvor lenge de er brukt samt hvor mange besøk prøverommene har hatt.
Statistikken kan hjelpe deg å se virkningen av spesifikke reklamekampanjer eller tilbud ved å måle aktiviteten i prøverommene.
Har du spørsmål i forbindelse med StoreAssist? Kontakt oss, så hjelper vi deg gjerne.
Lars Petter Sveen
Tlf: 47 48 60 80
E-post: lars.petter@stormsikkerhet.no